پیام تیم مدیریتی بیمارستان امام جعفر صادق(ع)پاسارگاد به مناسبت روز ملی کیفیت
کیفیت، محور خدمت در بیمارستان امام جعفر صادق(ع) پاسارگاد
به مناسبت روز ملی کیفیت، رییس و اعضای تیم مدیریتی بیمارستان امام جعفر صادق(ع) پاسارگاد با تأکید بر اهمیت بهبود کیفیت و نقش آن در اعتباربخشی بیمارستان، هدف اصلی مجموعه را رضایتمندی مردم شهرستان پاسارگاد و بهبود مستمر فرآیندهای درمانی ارائهشده عنوان کردند

به گزارش روابط عمومی بیمارستان امام جعفر صادق(ع) پاسارگاد، درپیام تیم مدیریتی آمده است:کیفیت، صرفاً یک هدف نیست، بلکه مسیری مداوم برای خدمترسانی مؤثر، ایمن و انسانی به بیماران این مرکز درمانی است. بیمارستان امام جعفر صادق(ع) پاسارگاد با تکیه بر ارزشهای حرفهای و اخلاقی، تلاش دارد تا در تمامی بخشها از درمان تا پشتیبانی، اصول کیفیت و استانداردسازی را سرلوحه کار خود قرار دهد.
تیم مدیریتی با بیان دیدگاههای خود، تأکید کردند:
تعهد به کیفیت، تعهد به انسانیت است. هر گام در مسیر بهبود کیفیت، گامی در جهت حفظ کرامت بیماران این مرکز و ارتقای اعتماد مردم شهرستان پاسارگاد محسوب میشود.
دکتر «کیوان نوروزی» – رییس بیمارستان امام جعفر صادق (ع) پاسارگاد
بهبود کیفیت بیمارستان پاسارگاد ، نتیجه همکاری و همدلی همه کارکنان این مرکز و تلاش های واحد بهبود کیفیت بیمارستان بوده است. ما با نگاه سیستمی، به دنبال ایجاد فرآیندهای هوشمند، کارآمد و مبتنی بر ارزیابی مستمر هستیم.
علی اصغر مهرآور-مدیر بیمارستان امام جعفر صادق (ع)پاسارگاد
کیفیت در خدمات بیمارستان امام جعفر صادق(ع) پاسارگاد، روندی رو به رشد و ارتقا دارد و واحد بهبود کیفیت بیمارستان با تکیه بر ارزیابی مستمر و بهبود فرآیندها، نقش مؤثری در ارتقای اعتباربخشی بیمارستان ایفا کرده و زمینه ارائه خدمات ایمن و استاندارد به بیماران را فراهم میکند.
راضیه خدایار – مدیر پرستاری و مامایی بیمارستان امام جعفر صادق (ع) پاسارگاد
پایش و نظارت مستمر در بیمارستان امام جعفر صادق(ع) پاسارگاد از ارکان اصلی حفظ کیفیت و امنیت خدمات درمانی به شمار میرود؛ بدیهی است که کیفیت واقعی تنها زمانی محقق میشود که این فرآیندها با انضباط، شفافیت و رعایت استانداردهای حرفهای همراه باشند
علیمحمد کشتکار – مسئول حراست بیمارستان امام جعفر صادق (ع) پاسارگاد
پایان خبر
نظر دهید